Leģenda: Bugatti Type 57 „Imaginaire”. 1934

Bugatti

Šis skaistais automobilis, lai gan nav oriģinālais eksemplārs, tāpat kā daudzas citas mašīnas ar līdzīgu vēsturi apliecina, cik populāri mūsdienās ir klasiskie modeļi. Toreiz, kad tika izgatavotas oriģinālās šasijas,  šeit redzamā virsbūve vēl vispār neeksistēja. Virsbūves dizaina pamatā ir Elzasas virsbūvju ražotājfirmas Gangloff deviņpadsmitā gadsimta trīsdesmito gadu sadarbības partneres – kompānijas Bugatti sākotnējā priekšlikuma rasējumi. 1990.gadā, 56 gadus pēc tam, kad šasija tika izgatavota (1934.g.), tās īpašnieks un liels automobiļu Bugatti cienītājs, kam šim nolūkam nepieciešamā nauda bija, ieraudzījis modeļa oriģinālo zīmējumu, britu restaurācijas firmai deva pasūtījumu – pēc tā veikt rekonstrukciju. Šis nav vienīgais gadījums, kad dizains, kas  iepriekš nav bijis īstenots,  vēlāk tomēr rekonstruēts. Ir daudz citu klasisko automobiļu, kuru šasijām izmantotās virsbūves izcelsmes ziņā ir desmitiem gadu jaunākas. Tur nav nekā nosodāma, tikai ir jāatzīst vēstures sagrozīšana. Dažkārt rekonstrukcijas gaitā neapzināti tiek izdarīti labojumi. Tas notiek tāpēc, ka pēc restaurētāju domām nepieciešams nogludināt dažas sākotnējās virsbūves neveiksmīgās līnijas. Tiesa, gadās, ka pirmatnējās koncepcijas nepilnības patiešām izdodas izlabot.

BugattiTaču ir ļoti svarīgi, lai pēc kāda laika šie grozījumi netiek uzskatīti par sākotnējās idejas sastāvdaļu. Galvenais ir darbus veikt korekti, kā tas, piemēram, noticis konkrētajā eksemplārā, kuru sabiedrība novērtējusi atzinīgi.

Šajā eksemplārā viss izdarīts korekti. Šasijas īpašnieks atrada mākslinieku (cienījamā vecumā) – firmā Gangloff izstrādāto modeļa oriģinālo rasējumu  autoru. Viņš piesaistīja šo cilvēku un rezultātā ieguva skaistu automobili, lai arī tas nav oriģināls.

Bugatti Bugatti