Leģenda: Packard 745, Bentley Type R Continental, Ferrari 250 GT SWB

Legend

Packard 745 ar virsbūvi Derham. 1930

Savulaik, pēc Pirmā pasaules kara automobiļi Packard tika uzskatīti par vieniem no dārgākajiem un labākajiem pasaulē. Ziemeļamerikas Savienotajās Valstīs daudziem miljonāriem – tādiem kā Astors, Morgans, Vanderbilts, Rokfellers – garāžā bija Packard. Sākot ar 1926. gadu, Packard montēja prestižus 7. sērijas divvietīgus kabrioletus ar astoņcilindru dzinēju. Virsbūves piegādāja kompānijas Fleetwood, Dietrich un Derham. Tieši šai mašīnai ir brīnišķīga oriģinālā Derham virsbūve.

LegendBentley Type R Continental. 1952

Braukt ātri tolaik nozīmēja stundā pārvarēt 150 jūdzes, bet ļoti ātri – vairāk nekā 180 jūdzes… Tieši uz šādu ātrumu bija orientēts modelis, ko 1950. gadā stingrā slepenībā sāka projektēt Bentley un Rolls-Royce „galma” virsbūvju ateljē – firma H.J.Mulliner. Donoru – sērijveida Bentley Mark VI šasiju tikai nedaudz pārregulēja, toties virsbūvi radīja no „nulles”. Jaunajam divdurvju tūristu sedanam tika izraudzīta virsbūves fastback forma ar nolaidenu jumtu. Virsbūvei un rāmim tika izmantots alumīnijs. Type R ieguva pazeminātu motora pārsegu, panorāmas logu un smailus kā nazis aizmugures spārnus. Automobili ražoja trīs gadus – no 1952. gada līdz 1955. gadam. Tika izlaisti 208 Bentley Type R Continental Coupe eksemplāri. Tolaik tie bija paši ātrākie Bentley pārstāvji.

Legend Legend Legend LegendFerrari 250 GT SWB. 1960

Modelis 250 GT tika piedāvāts versijās GT, GT Spyder, GT California, GT Berlinetta, GTO, GT 2+2 un GT SWB. Pārdošanas apjoma ziņā modelis 250 GT SWB ieņēma otro vietu pēc GT 2+2, bet cienītāju sirdīs – iespējams, pirmo vietu Ferrari. No 1959. gada līdz 1962. gadam izlaistais automobilis, kura riteņu bāze bija par 20 cm (līdz 240 cm) saīsināta, salīdzinājumā ar parasto versiju bija stingrāks un tika komplektēts ar firmas Dunlop disku bremzēm. Virsbūves šim modelim izgatavoja Serdžo Skaljeti ateljē. Turklāt šosejas automobiļiem bija metāla virsbūve, bet sporta mašīnām – alumīnija. Trīslitrīgais 12 cilindru dzinējs ar 280 ZS jaudu nodrošināja, ka mašīna, kurai bija metāla jumts, ātrumu līdz 100 km/st palielina 6,5 sekundēs, bet tās maksimālais ātrums bija 240 km/st. Modelis 250 GT SWB pilnīgi attaisnoja savu radītāju cerības un 1960.–1961. gadā guva daudzas uzvaras sportā. Unikāls Ferrari 250 GT SWB 1960. gada paraugs ar šasiju Nr 2119 nesen tika pārdots par 11 miljoniem dolāru. Ar šo automobili braukuši tādi piloti kā Stirlings Moss, kas ar tā palīdzību uzvarējis trijās sacensībās un Maiks Pārkss.

Legend Legend Legend Legend