Leģenda Bentley 4.5-litre, Chrysler CG Imperial, Maserati A6GCS/53

0
37
Legend

Bentley 4.5-litre ar virsbūvi Harrison. 1929

Bentlijs 1927. gadā ķērās pie četrcilindru dzinēja modernizācijas. Izmantojot tāda paša diametra cilindrus, kādi bija sešcilindru motoram, tika iegūts dzinējs ar 4398 kubikcentimetru darba tilpumu un 110 zirgspēku jaudu. Automobilim ar šo dzinēju deva nosaukumu Bentley 4.5-litrе. Tika piedāvāti vairāki varianti ar atšķirīgu riteņu bāzi (no 3 līdz 3,31 m), pilnveidotu 3-litre rāmi un specializēto firmu dažādu tipu virsbūvēm. Laikā no 1927. gada līdz 1931. gadam samontēja 713 šādas mašīnas.

LegendChrysler CG Imperial ar virsbūvi LeBaron. 1932

Pateicoties cienīgi izliekto spārnu gludajām maliņām, atpakaļ atliektajam radiatoram un priekšējam logam, pagarinātajiem priekšējiem lukturiem un gluži kā nolaizītajam bagāžniekam, automobilis izskatījās viegls un eleganti ātrs. Turklāt tieši šie faktori bija palīdzējuši arī samazināt pretestības koeficientu. Zem garā motora pārsega dobji rūca pirmais firmas astoņcilindru dzinējs ar 6,3 litru darba tilpumu un 135 zirgspēku jaudu. Lai pazeminātu trokšņu un vibrācijas līmeni, tas bija novietots uz speciāla gumijas spilvena. Kabriolets ātrumu 100 km/st attīstīja 12 sekundēs.

Legend LegendMaserati A6GCS/53. 1953

Automobiļa dizainu izstrādāja ateljē Pinin Farina. Divvietīgajam spaideram bija „plēsonīgs” sacīkšu autiņam raksturīgs radiatora slīpums: „rīkles” augšdaļa izvirzīta uz priekšu. Virsbūve divās krāsās – sacīkšu automobilim, īpašu itāļu mašīnai, tolaik tas bija neierasti. Četrcilindru dzinējs ar 2 litru tilpumu un 179 zirgspēku jaudu ļāva automobilim attīstīt maksimālo ātrumu 247 km/st. Sacensībās šā modeļa karjera 1953. gadā veidojās ļoti veiksmīga: savā klasē tas izcīnīja uzvaras Eiropā un Savienotajās Valstīs.

Legend Legend Legend Legend

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY