Leģenda: Auburn 12-160 Speedster. 1932

0
25
Legend
Auburn 12-160 Speedster

Auburn 12-160 Speedster. 1932

Firmai Auburn tās pirmo spīdsteru projektēja Alans Liemi. Modelis 8-88 ar lielu ātrumu sološu virsbūvi un V veida vējstiklu debitēja 1928. gadā. (Modeļu Auburn nomenklatūrā pirmais indeksa skaitlis apzīmē cilindru skaitu, bet otrais – dzinēja jaudu.) Automobilis bija apgādāts ar kompānijas Lycoming astoņcilindru dzinēju, kura tilpums – 4523 cm3, jauda – 88 zirgspēki. Mašīna izskatījās neparasti gara un zema, bet attīstīja vairāk nekā 160 kilometru ātrumu stundā.

LegendĀrpus kokpita vietas spīdsterā nebija paredzētas, jo šā tipa mašīnas jau apriori tika uzskatītas par sporta modeļiem.  Tās apzināti atbrīvoja no visa „liekā” un vispār astes daļu lielākoties veidoja strupu, piešķirot apgāztas laivas korpusa izskatu. Pat bagāžniekam tur vietas nebija, labi, ja izdevās ievietot rezerves riepu.

LegendSpīdsterus Auburn nosacīti iedala trijās paaudzēs: pirmo ražoja no 1928. gada līdz 1930. gadam, otro – 1932. – 1933. gada sezonā, bet trešo un vienlaikus pēdējo – 1935. – 1936. gadā. Šeit redzamais automobilis pieder pie „otrās paaudzes”. Tas ir 1932. gada izlaiduma modelis Auburn 12-160.

Auburn Speedster 1932. gadā bija apgādāts ar Lycoming 12 cilindru V veida dzinēju, kura tilpums bija 6417 cm3 un jauda 160 zirgspēki. Automobilis sasniedza ātrumu 188 kilometri stundā.

LegendPirmo reizi ASV tirgū bija parādījies ar 12 cilindru dzinēju apgādāts automobilis, kas maksāja mazāk par 1000 dolāriem, precīzāk, – tikai 975 dolārus. (Par automobili ar dzinēju V12 tā ir pati zemākā cena, kāda jebkad prasīta Savienotajās Valstīs.) Modelis Auburn 12-160 Speedster ražošanā noturējās divus gadus.

Auburn 12-160 Speedster tiek uzskatīts revolucionāru automobili. Tas attīstīja pieklājīgu ātrumu un bija visnotaļ komfortabls.

Legend Legend

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY